Direktlänk till inlägg 16 juni 2014

Statistik och nedräkning

Av Hemligt - 16 juni 2014 15:41

Tänk vad fantastiskt det skulle vara om den här nedräkningen skulle stämma helt och att vi om 100 dagar får göra äggplock. Underbart men samtidigt sjukt läskigt! Dessutom är det bara 67 dagar till den planerade spraystarten. Jag tror att när jag väl börjar spraya så kommer jag inte räkna ner så innerligt mer, då är ju allt liksom redan igång.
Dom andra två bilderna är statistik, en som bara är på "skoj" från familjeliv där dom kollar vilket försök som har lyckats, den andra är väl mer vetenskaplig. Är man under 30 så har man 35% chans att lyckas vid varje försök, det väljer jag ju lätt att tro på, 35 låter ändå rätt högt ju!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hemligt - 26 juli 2014 20:40


Och ingen är gladare för det än jag. Den här semestern har känts som något som egentligen borde vara jätteroligt men som jag bara vill spola förbi. Jag pressar fram tiden men försöker så gott jag kan att ta vara på dagarna... Innan semestern så sov...

Av Hemligt - 29 juni 2014 21:05

Jag provade något farligt nyss... Började fundera på när bf eventuellt skulle bli om det första ivf-försöket skulle funka, va tvungen att testa en sån där förlossningsuträknare. Vet inte om jag egentligen ens vågar tro att det första försöket skulle...

Av Hemligt - 18 maj 2014 12:04

Har kommit på en irriterande sak, varje gång jag använder emojisymboler i inlägg så blir det frågetecken. Haha sikten skit! Så är det frågetecken där det inte ska vara så vet man ju varför. Störande! ...

Av Hemligt - 18 maj 2014 12:02

Förra veckan berättade jag för min chef om hela den här grejen, egentligen är det skönt att hålla det hemligt men ändå är det bra att hon vet varför jag är borta enstaka dagar här och där, dessutom är hon en jättebra person att prata med så det kände...

Av Hemligt - 17 maj 2014 10:07


Nere på tvåsiffrigt till planerad spraystart!?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards